بازیابی کلمه عبور

زرین کارت چه ارزشی برای فروشنده خلق می‌کند؟ یا چه سودی به او می‌رساند؟

http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/New-Picture-10-300x200.png

افزایش حجم فروش

تخفیف ارائه شده به نسبت تعداد فروش می‌تواند برای فروشنده سودآور باشد، به جای فروش ۱۰ محصول یا خدمات به ۱۰ مشتری در یک مدت معین با قیمت مشخص، با این روش می‌توان ۱۰۰ یا هزار محصول را در همان مدت زمان به تعداد بیشتر مشتری فروخت و به جای استفاده از طول زمان برای سودآوری از عرض زمان برای سود استفاده کرد، به زبان ساده‌تر قیمت مناسبتر، سود کمتر، تعداد فروش بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر در همان زمان تعیین شده. معمولا مشتریان پس از اطلاع از یک تخفیف مناسب دوستان و آشنایان خودشان را باخبر کرده و آن‌ها را درخرید مطلع می‌کنند.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/تبلیغات-300x200.png

تبلیغات هدفمند

زرین کارت این است که هدف و مسیری بهتری برای تبلیغات پیش روی کسب‌وکارها قرار می‌دهد. به هر حال هر کسب‌وکاری نیاز به تبلیغات و معرفی دارد، الزاما تبلیغ به معنای هزینه‌کرد برای رسانه‌های بزرگ نیست، دراین روش می‌توانید به جای پرداخت مبالغ هنگفت و ریختن پول در رسانه‌هایی که معلوم هم نیست در ازای تبلیغات شما نتایج مثبت ارائه کنند، بخشی از مبلغ تبلیغات خود رابه مشتریان واقعی تخفیف بدهید تا آن ها برای شما تبلیغ کنند.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/جذب-سرمایه-300x200.jpg

جذب سرمایه برای توسعه کسب و کار

زرین کارت از طریق جذب سرمایه گذاران ، اقدام به تامین سرمایه مورد نیاز فروشندگان می نماید و این سرمایه ها را از طریق خرید تضمینی و نقدی محصولات و خدمات فروشندگان ، در اختیار ایشان قرار می دهد.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/New-Picture-12-300x200.png

اول فروش ، بعد پرداخت هزینه

 

مدیریت و صرفه اقتصادی زرین کارت برای فروشنده است، یعنی اول بفروشید بعد هزینه تبلیغات را پرداخت کنید. در سایر روش‌های تبلیغاتی ابتدا شما باید هزینه تبلیغات را پرداخت کنید، بعد رسانه مربوطه محتوای شما را منتشر می‌کند، اما در این روش بعد از این ‌که مشتری معرفی شده توسط سامانه تخفیف‌گروهی زرین کارت از شما خرید کرد، شما هزینه پرداخت می‌کنید. پس بابت مشتریانی که‌ از شما خرید نمی‌کنند هزینه‌ای هم پرداخت نکرده‌اید.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/New-Picture-13-300x200.png

کنترل دقیق بر میزان بازدهی

در اکثر روش‌های بازارابی و تبلیغات تا زمانی که فروش بیشتر نشود نمی‌توان بر تاثیرگذاری بودن یا نبودن آن روش اطیمنان داشت و حتی اگر هم تاثیر مثبت در فروش وجود داشته باشد امکان تحلیل و نقد آماری دقیق از مشتریانی که از این تبلیغ استفاده کرده‌اند وجود نداردیا خیلی سخت است، اما در تبلیغ به روش تخفیف گروهی به لحاظ این که سامانه اینترنتی است و فروش تخفیف قبل از استفاده از محصول یا خدمات صورت می‌گیرد فروشنده اطلاع و کنترل بسیار دقیقی از نتایج افزایش فروش بدست آمده دارد و به اصطلاح قابلیت بازخوردگیری و کنترل دقیق بر آمار وجود دارد.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/انتخاب-مشتری-300x200.jpg

ارائه به مشتریان واقعی

پنجمین نتیجه مثبت فروش خدمات یا محصولات در زرین کارت این است که خدمات یا محصولات به مشتریان واقعی معرفی می‌شود نه سایرین یا حتی رقبا، زیرا در سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغ ، رسانه معرفی کننده طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار می‌‌دهد که ممکن است بخش اعظمی از آنها مشتری ما نباشند و هزینه های تبلیغاتی مربوطه هدر رفته به حساب می آیند.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/New-Picture-14-300x200.png

بازاریابی درونگرا

ششمین فایده سامانه تخفیف گروهی زرین کارت ، استفاده از روش بازاریابی درونگرا می‌باشد. در این روش مشتری به دنبال فروشنده است نه فروشنده به دنبال مشتری، مشتری است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی یا مزیت پیشنهادی دیگر به جستجوی نیاز و فروشنده خود می‌گردد. به همین لحاظ درصد فروش موفق در این روش بسیار بالاتر از روش‌های بازاریابی سنتی است.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/تبلیغات-گوگل-500x300.jpg

حضور در صفحات جستجوی گوگل

هفتمین فایده، معمولا خدمات یا محصولات معرفی شده در سامانه تخفیف‌گروهی زرین کارت از آرشیو سایت‌ حذف نمی‌شود، حتی زمانی که دوره آن فروش سپری شده باشد. با این روش شما به صورت رایگان و همیشه در صدر نتایج جستجو شده گروه کاری خود قرار دارید و از طریق اینترنت به کاربران معرفی می‌شوید حتی زمانی که پیشنهاد ویژه فروش یا تخفیف ارائه نکرده باشید.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/بازخورد-مشتریان-300x200.png

دریافت بازخورد مشتریان

هشتمین فایده سامانه تخفیف گروهی زرین کارت گرفتن بازخورد و نظر مشتریان از طریق یک رسانه بی‌طرف است. زرین کارت نظر مشتریان شما را درباره خدمات یا محصولات شما جمع‌آوری کرده و فروشنده به راحتی با استفاده از یک سامانه نظر سنجی رایگان می‌توانید به بهبود کیفیت خدمات خود بپردازید یا به نقاظ ضعف موجود و نیازهای مشتریان خود پی‌ببرید.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/اطلاع-رسانی-300x200.jpg

اطلاع رسانی کیفیت و تمایز خدمات و محصولات

قیمت مناسب و تخفیف همیشه اولویت بسیاری از مشتریان نیست، بسیاری از مشتریان کیفیت و تمایز را به سایر مزایا ترجیج می‌دهند اما نکته اینجاست که تا زمانی که یک مشتری طعم خدمات شما را از نزدیک احساس نکند، به واقعیت آن اطمینان نخواهد کرد. آگاهی دادن به مشتری اولین مرحله از فروش است و تا نتوانید مشتری را برای اولین بازدید و خرید متقاعد کنید نمی توانید کیفیت و تمایز خود را به او بفهمانید . تخفیف یکی از بهترین روش‌های ارتباطی است، علاوه براین مشتری نیز از قبل از قیمت واقعی خدمات شما اطلاع داشته و کاملا آگاه است که همیشه برای شما امکان ارائه فروش با همان قیمت وجود ندارد.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/رقابت-300x200.jpg

رقابت سالم بین فروشندگان

رقابت سالم و مثبت به همراه وجود گردش مالی مناسب در بین فروشندگان باعث خواهد شد کیفیت ارائه خدمات یا فروش محصولات در حضور بین رقبا افزایش یابد.