بازیابی کلمه عبور

تخفیف گروهی چیست ؟

http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/discount_pic-550x233.jpg
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/4P-marketing-model-1000x500.jpg

احتمالا عنوان آمیخته بازاریابی را شنیده اید.آمیخته بازاریابی شامل ابزارهایی است که بازاریابها و مدیران شرکتها برای معرفی و افزایش فروش محصولات و خدمات خود از آن استفاده می نمایند. معروف ترین دسته بندی آمیخته بازاریابی ۴p می باشد.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/محصول-1-300x200.png

منظور از محصول، کالا یا خدماتی است که به مشتری عرضه می‌کنیم. محصول لزوماً یک چیز قابل لمس و فیزیکی نیست. بلکه خدمات غیر فیزیکی نیز می شود . در این روش تمرکز بر ویژگیهای محصول مانند کیفیت ، سهولت استفاده ، طراحی ، رنگ … در بازاریابی می باشد .
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/قیمت-300x200.png

منظور از قیمت، همان هزینه‌ای است که مشتری پرداخت می‌کند تا از محصول (کالا یا خدمات) ما استفاده کند. قیمت گذاری محصولات و خدمات بر اساس ارزش افزوده ای که برای مشتری ایجاد می کند تعیین می شود و تمرکز بر این ارزش و سعی در افزایش این ارزش در مقابل قیمت می باشد.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/مکان-300x200.png

بعد این‌که جوانب مختلف محصول را بررسی کردیم و برای آن قیمت تعیین کردیم، وقت آن است که به فکر توزیع محصول در محل‌های مناسب باشیم. این‌که چه کانالی برای عرضۀ محصول (کالا یا خدمات) شما بهتر است، به نوع کسب‌وکار و بازار هدف شما بستگی دارد.
http://zarrincart.ir/wp-content/uploads/2019/03/ترفیع-300x200.png

فرض را بر این میگذاریم که شما سه مرحلۀ قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشتید. خُب، حالا نوبت چیست؟ یک مرحلۀ حیاتی! در این مرحله شما باید دربارۀ محصولتان صحبت و آن را تبلیغ و ترویج کنید!

روشهای تبلیغاتی و ترویجی بسیار زیادی وجود دارند که هر روز هم با نوآوریهای جدید همراه می باشد .

برای مثال: تبلیغات در رادیو تلویزیون، تبلیغات محیطی مثلاً استفاده از بیلبوردهای خلاقانه، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات عبوری(مثلاً تبلیغاتی که روی بدنۀ اتوبوس‌ها می‌بینیم)، تبلیغ در روزنامه‌ها و مجله‌ها و… همگی گزینه‌هایی هستند که ممکن است برای کسب‌وکار شما فوق‌العاده باشند.

روش تخفیف گروهی یکی از روشهای ترویج محصولات و خدمات است که با توجه به توسعه تجارت الکترونیک امروزه سایتهای تخفیف گروهی زیادی در حال فعالیت هستند.

در این روش وب سایت تخفیف گروهی ، یک رابطه برد_برد بین فروشنده و خریدار ایجاد کرده و سعی می کند هزینه های تبلیغاتی فروشنده با به سمت استفاده مستقیم خریدار سوق دهد.